PeNdIDiKaN IsLaM TaHuN 5

ASSALAMUALAIKUM...

salam untuk semua...

blog ini disediakan bagi semua bakal guru

Pendidikan Islam...



Friday, December 3, 2010

salam untuk semua...

SAHABAT... 

Jika kau kasih padaku kerana peribadiku...ketahuilah bahawa aku insan yang tak sempurna...
jika kau terhibur dengan tutur kataku...mungkin suatu hari aku akan menyakitimu...
Jika setiamu kerana kita telah lama bersama...ketahuilah bahawa aku akan pergi jua...
Satu pintaku, hargai aku saatku masih ada dan terimalah buruk dan baiknya diriku...
SEMOGA UKHUWAH INI MENDAPAT KEBERKATANNYA.....AMIINNNN.....   

















FWEN 4 EVER..... 

    "apabila engkau berteman....janganlah kerana kelebihanku...kerana mungkin dengan satu kelemahan, kau akan menjauhiku...andai kau ingin bersahabat...janganlah kerana ilmuku...kerana apabila aku buntu, kau mungkin akan menfitnahku...andai kau ingin berkawan, janganlah kerana sifat ceriaku...kerana andai aku tak ceria, mungkin engkau akan menyalahkanku...andai engaku ingin bersahabat, terimalah aku seadanya kerana aku adalah insan biasa......."

1 comment: